Усі новини

Як спілкуватися з пацієнтами про вакцинацію від COVID-19

👩🏼‍⚕️ Медичні працівники відіграють ключову роль у підтримці довіри громадськості до вакцинації. Саме тому обізнаність щодо найкращих практик з інформування про безпеку вакцинації є запорукою успішної роботи.

💉 Прийняття вакцинації є нормою для більшості населення в усьому світі. Відсутність довіри до вакцин сьогодні вважається загрозою для успіху програм вакцинації. Підхід мотиваційного інтерв’ювання спрямований на інформування пацієнтів про вакцинацію відповідно до їхніх конкретних потреб та індивідуального рівня знань, з повагою до їхніх переконань.

📢 Вакцинація вимагає ефективної комунікації щодо ризиків: щиро та відверто. Якщо люди відчувають високий рівень ризику захворювання, вони з більшою ймовірністю зроблять щеплення. Мета ефективного інформування про ризики — розвиток партнерства для прийняття рішень. Майте на увазі культурні та емоційні відмінності.

👉🏻 Основні пункти для вашої розмови щодо ризиків вакцинації від COVID-19:

📌 Запевніть, що вакцина проти COVID-19 є безпечною, ефективною та захищає від розвитку ускладнень.
📌 Завчасно пояснюйте можливі побічні ефекти (часті та рідкісні)
📌 Порекомендуйте стратегії послаблення болю після ін’єкції.

‼️Кажучи про ризик не забувайте про переваги!

✅ Щеплення допомагають запобігти важкому перебігу COVID-19 завдяки здобутій імунній відповіді.
✅ Щеплення ефективні для захисту від ускладнень, госпіталізації та смерті.
✅ Вакцинація є більш безпечним способом захистити себе, ніж інфікуватися на COVID-19.
✅ Нагадайте пацієнтам, що після процедури щеплення необхідно 30 хвилин побути біля кабінету щеплення під наглядом лікаря. І лише при повному запевненні, що все гаразд — повертатися до справ.

‼️Оскільки вакцина не гарантує на 100% захист від можливого інфікування, то пацієнт також має це усвідомлювати. І, навіть отримавши усі дози вакцин, кожен має дотримуватись запобіжних заходів. Довгострокова мета будь-якого спілкування з пацієнтом полягає в тому, щоб спонукати його до прихильності. І це може зайняти більше ніж один візит.

 

Поділитися:
Знайти